Schaeffler Automotive Aftermarket lanceert meest volledige website voor de Benelux

18-5-15 / onderneming

Schaeffler Automotive Aftermarket lance le site web le plus complet du Benelux

LANGEN, 18 mei 2015. Met deze website wil Schaeffler Automotive Aftermarket de service naar haar klanten verder optimaliseren. Zij vinden er immers de meest complete en up-to-date informatie over alle producten en diensten in hun eigen taal.

Met de gebruiksvriendelijke zoekfunctie krijgen groothandels en garagisten snelle en eenvoudige toegang tot de online catalogus met uitgebreide technische uitleg over alle producten. Bovendien blijven ze perfect op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen en nieuwtjes van de merken LuK, INA, FAG en Ruville.

In de kunnen zeterecht voor publicaties, service info en duidelijke en instructieve video’s in verband met toepassingen, service en montage. Onder vinden ze per merk alle up-to-date service info zoals montagehandleidingen, technische bulletins, films, enz.

Het breedste productprogramma in de branche.

Schaeffler Automotive Aftermarket is een wereldwijde en betrouwbare partner in de productie van de vervangingsonderdelen. Met haar uitgebreid assortiment en talrijke gebruiksvriendelijke reparatieoplossingen voor koppelings- en ontkoppelingssystemen, motor- en aandrijftoepassingen en chassistoepassingen beschikt Schaeffler AutomotiveAftermarket over het breedste productprogramma in de branche.

Het bundelen van al deze producten en de bijhorende specificaties is dan ook een huzarenstukje en betekent een grote meerwaarde voor de gebruikers.

Op maat van de klant.

Eerder ontwikkelde Schaeffler Automotive Aftermarket reeds de website die zich specifiek richt tot gecertificeerde monteurs van de droge dubbele koppeling. Zij willen immers niet alleen innoveren op het vlak van productoplossingen met hun specifieke gereedschapskisten en vervangingsonderdelen zoals bijvoorbeeld waterpompen,vliegwielen en wiellagers. Ze willen ook een hoger rendement bieden inzake installatie en informatie. De feedback en de noden van klanten vormen hierbij de leidraad.